February 15, 2013

percaya atau tak??

hobi saya bermain basikal, bermain badminton dan membaca buku..selain tu saya juga mempunyai satu lagi hobi iaitu saya suka baca komik..komik yang mcm mana?? cuba teka?? hehe..percaya atau tak ni la komik yang saya suka baca (baca berulang kali pn tak bosan hehe) komik karya ZINT hihi tettt..

korang mesti pelik kan?? perempuan tapi suka baca komik mcm ni hehe.. saya suka baca komik ni tme tension..walaupun jalan ceritanya agak brutal sikit tapi dalamnya ada menyelitkan unsur pengajaran secara tersirat..kalau korang baca dan cuba faham mesti korang dapat lihat apa unsur pengajaran yang cuba untuk disampaikan..hihi..maklumat tambahan, saya ni tak bpa nak minat baca komik cinta cintun ni haha :D..

Komik Karya Zint


watak utama Ax, Yosi dan Kaio


watak utama Siv dan Aken 


watak utama slay


watak utama Api


watak utama Kijiya

komik karya Zint Best..jalan ceritanya brutal tapi lawak hehe
:: percaya atau tak?? ni la kenyataannya  (this is real this is me) hehe :D ::

No comments:

Post a Comment